کدام خودروهای کیا امنیت بالایی دارند؟

همانطور که میدانید کمپانی کیا یکی از مشهورترین کمپانی‌ های خودرو سازی در جهان است. این کمپانی کره ‌ای با تولید سالانه ۵/۲ تا ۳ میلیون خودرو در بازار جهانی خودرو، دومین جایگاه را در میان خودرو سازان مشهور جهانی از آن خود کرده است. خودروهای کیا علاوه بر برتری نسبی در بعد فنی و ظاهری، از نظر امنیت نیز در مقایسه با سایر برند های مشهور خودروسازی در دنیا زبان زد هستند. همین موضوع را می ‌توان یکی از دلایل افزایش اجاره خودروهای کیا در بازار جهانی خودرو دانست.

قطعاً یکی از فاکتورهایی که بسیاری از طرفداران خودرو در هنگام انتخاب یک ماشین خوب در نظر می‌ گیرند، امنیت و قابل اعتماد بودن خودرو است. کمپانی کیا نیز در این مورد با بهره گیری از تکنولوژی‌ های روز دنیا و متریال فوق العاده در طراحی و ساخت ماشین‌ های خود، کیفیت ایمنی خودروهای خود را به بهترین شکل ممکن بالا برده است. به طوری که اخیراً در بازار جهانی شاهد حضور خودروهایی همچون کیا اپتیما ۲۰۱۹، کیا سورنتو ۲۰۱۹ و بسیاری از مدل ‌های جدید این کمپانی هستیم که تست‌ های تصادف معتبر جهانی را با موفقیت پشت سر گذاشته و رتبه خوبی کسب کرده ‌اند. در ادامه قصد داریم ایمن ‌ترین و مطمئن ‌ترین خودروهای کیا موجود در بازار ایران را بررسی کنیم.

کیا سورنتو۲۰۱۹

کیا سورنتو ۲۰۱۹ در سطح جهانی عنوان امن ‌ترین ماشین سال را به خود اختصاص داده است. در میان شاسی بلندهای کمپانی کیا در ایران، خرید و فروش کیا سورنتو سهم به خصوصی را در بازار خودرو به خود اختصاص داده است. اگر بخواهیم این خودرو را از نظر امکانات رفاهی و امنیتی بررسی کنیم، یکی از مهم‌ ترین موارد، مجهز بودن کیا سورنتو به ۶ کیسه هوای جلویی، جانبی و پرده ‌ای و زانویی می ‌باشد. از دیگر موارد امنیتی و حفاظتی این خودرو می ‌توان به سیستم قفل مرکزی، ریموت کنترل به همراه دزدگیر، سیستم ضدسرقت، هشدار برخورد ازجلو و سیستم ورود بدون کلید اشاره کرد. شاسی ‌بلند کیا سورنتو در تست ‌هایی که از تصادفات اخیر آمریکا جمع ‌آوری‌ شده است بالاترین نمره قبولی را در خودروهای هم ‌رده‌ خود کسب کرده است. خودرو کیا سورنتو این نمره‌ بالا را مدیون فناوری‌ های به روز بکار رفته در آن و سیستم‌ های دستیار راننده هوشمند می ‌باشد. سیستم دستیار راننده هوشمند از حواس ‌پرتی و خواب ‌آلودگی راننده جلوگیری کرده و در مواقعی که حواس راننده پرت می‌ شود با فرستادن پیغام هشدار روی صفحه به راننده اطلاع ‌رسانی می ‌کند.

 

کیا اپتیما ۲۰۱۸

کیا اپتیما در بین سدان های کیا جزو اولین ها در طراحی ظاهری و ایمنی است. این سدان خوش فروش در رتبه بندی تست های تصادف مختلف جزو ۱۰ خودرو برتر قرار دارد. کیا اپتیما دارای ۶ کیسه هوا شامل ۲ عدد جانبی، ۲ عدد جلویی، یک عدد پرده ای و زانویی است. این خودرو با امکاناتی مانند پیشرفته ترین سیستم دستیار راننده ADAS، باعث کاهش چشم گیر تعداد تصادفات می ‌شود. دیگر امکانات این خودرو که اجاره کیا اپتیما را به یک انتخاب منطقی و کاملا ایمن تبدیل کرده است شامل دستیار پیشگیری از برخورد با جلو، تشخیص عبور عابر پیاده، دستیار نور بالا و بسیاری از امکانات ایمنی دیگر می ‌شود.

کیا کادنزا۲۰۱۸

کیا کادنزا پس از کیا اپتیما یکی از سدان ‌های با کیفیت و پر فروش کمپانی کیا است که از نظر امنیت سطح بسیار بالایی در بین سدان های کیا دارد. طبق گفته خودرو سازان کمپانی کیا، خودروی کیا کادنزا در نسل جدید خود امنیت بیشتری نسبت به نسل قبلی دارد. امکانات امنیتی این خودرو شامل ۶ کیسه هوای سرنشینان جلویی، جانبی و پرده ‌ای و زانویی می‌ باشد. از طرفی کیا کادنزا از سیستم هشدار هنگام خروج از خطوط جاده، نمایش نقاط کور خودرو و هشدار هنگام وجود ترافیک در بخش عقب خودرو نیز برخوردار است. این آپشن ها باعث می ‌شود رانندگی با کیا کادنزا بسیار لذت بخش و قابل کنترل باشد. هم چنین باعث شده بسیاری از افرادی که در روز ساعات زیادی را به رانندگی اختصاص می ‌دهند به خرید کیا کادنزا روی بیاورند. با اجاره کیا از پرارین خودرو تجربه رانندگی متفاوتی را تجربه نمائید.

 

کیا اسپورتیج ۲۰۱۸

در رنکینگ تست ‌های تصادف آمریکا نام این شاسی بلند محبوب نیز به چشم می ‌خورد. اجاره کیا اسپورتیج از نسل اولی که وارد ایران شد روند بسیار خوبی داشت. با حضور مدل‌ های جدید و ایمن شده این خودرو اشتیاق طرفداران نیز برای اجراه کیا اسپورتیج بیشتر شد. این خودرو از ۵ کیسه شامل دو کیسه هوا جانبی، ۲ عدد جلویی و ۱ عدد پرده ‌ای بهره‌ مند است که تعدادشان نسبت به کیا کادنزا و کیا سورنتو کمتر می ‌باشد. این شاسی‌ بلند از سامانه کنترل ایستایی در سربالایی ‌ها و سراشیبی‌ ها برخوردار است. داشتن سیستم کنترل پایداری الکترونیک، تشخیص نقاط کور، دوربین دید عقب، ورود بدون کلید از دیگر امکانات امنیتی این خودرو می‌ باشد که اجاره کیا اسپورتیج را با اطمینان و آرامش خاطر بیشتری همراه می‌ سازد.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *