وضعیت استهلاک هیوندا وراکروز

خرید هیوندا وراکروز ما را به یک خودروی با کیفیت و با استاندارد جهانی می ‌رساند که طبیعتاً شرایط نگهداری آن نسبت به خودروهای ایرانی متفاوت است. خوشبختانه بیشتر محصولات هیوندا توسط شرکت کرمان موتور مونتاژ می ‌شوند، اما این خودرو توسط شرکت آسان موتور در سال ۲۰۰۹ وارد بازار ایران شد. بنابراین در جریان خرید و فروش هیوندا وراکروز نگرانی خاصی در مورد استهلاک این خودرو وجود ندارد.
چیزی که در حال حاضر اهمیت بالایی دارد این است که ما باید در حدود ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان را به عنوان قیمت هیوندا وراکروز بپردازیم و طبیعتاً این موضوع استهلاک آن را برای ما موضوع مهمی می ‌کند. در ادامه با پرارین خودرو ، معتبرترین سایت اجاره خودرویی در تهران همراه باشید.

خودرو کیفیت مونتاژ خوبی دارد از مواد اولیه با کیفیت در ساخت آن استفاده شده است

امیدوار کننده ترین نکته در مورد هیوندا وراکروز، کیفیت بالای مونتاژ آن است. توصیه می ‌کنم که هنگام بازدید از این خودرو حتماً در کنار آن از یک خودروی ایرانی هم بازدید کنید. در بازدید از قسمت‌ های مختلف به ویژه در محل اتصالات به خوبی متوجه می‌ شوید که قطعات کاملاً متناسب و هماهنگ با یکدیگر طراحی شدند و هیچگونه فاصله ناموزون بین آنها وجود ندارد. طراحی شیشه ‌ها، طراحی آینه‌ ها و طراحی قسمت جلوی خودرو کاملاً آیرودینامیک بوده و اصطکاک خاصی در برابر باد ایجاد نمی ‌کند. در بیشتر قسمتهای هیوندا وراکروز شاهد استفاده از فولاد مقاوم با درصد کروم بالا هستیم که هم در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارد و استحکام مکانیکی آن قابل توجه است. به همین دلیل است که خرید هیوندا وراکروز می ‌تواند این اطمینان را به ما بدهد که بدنه آن استهلاک پایینی دارد.

چندان نسبت به کیفیت متریال داخل کابین مطمئن نباشید

یکی از موارد ناامید کننده در مورد استهلاک هیوندا وراکروز مربوط به بخش داخلی خودرو و کیفیت متریال آن است. با وجود اینکه بیشتر قسمت‌ های داخلی این خودرو با چرم پوشیده شده است، اما متاسفانه چرم به کار رفته برای فرمان و حتی برای صندلی‌ ها کیفیت بالایی ندارد و شما به مرور زمان باید انتظار استهلاک آنها را داشته باشید. اگرچه باز هم توصیه می ‌کنم که این مورد را با خودروهای ایرانی مقایسه کنید، اما در هر صورت برای یک خودروی ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومانی استفاده از چنین چرمی قابل توجیه نیست. نکته دیگر در خرید و فروش هیوندا وراکروز این است که در قسمت داشبورد شاهد استفاده از پلاستیک خشک هستیم. پلاستیک خشک در ناهمواری‎ ها باعث ایجاد سر و صدا می‌ شود و استفاده بلند مدت از آن منجر به خط و خش بر روی داشبورد می ‌شود.


سیستم ترمزها و سیستم تعلیق استحکام خودرو را افزایش می ‌دهند

در مورد پرداخت قیمت هیوندا وراکروز به ۲ نکته توجه داشته باشید. اولاً به خاطر داشته باشید که این خودرو یک خودروی کراس اوور سایز متوسط است. بنابراین انتظاری که از این خودرو دارید نباید همسان با انتظار شما با یک خودروی گردن کلفت مانند تویوتا لندکروز باشد. سیستم تعلیق این خودرو همراه با کمک فنرهای گازی هستند که ضربه پذیری بسیار خوبی دارند و از رسیدن این ضربه به کابین خودرو جلوگیری می ‌کنند. در ضمن سیستم تعلیق وراکروز به حدی نرمال نیست که در اثر استفاده بلند مدت ریخت اولیه خود را از دست دهد و دچار مشکل شود. با این تفاسیر شما می ‌توانید سیستم تعلیق و سیستم ترمز خودرو را به عنوان نقاط قوت آن معرفی کنید که هم از ایجاد حادثه برای خودرو جلوگیری می‌ کنند و هم مانع از ورود فشار بیش از حد به خودرو می ‌شوند.

شرایط رانندگی شما در استهلاک خودرو نقش دارد

این یک واقعیت است که استهلاک خودرو کاملاً به صاحب و راننده آن بستگی دارد. البته این نکته در مورد خودروهای هیوندا بیشتر صدق می ‌کند، زیرا تا حدود زیادی کیفیت آنها به زمان سرویس و نحوه سرویس بستگی دارد. خوشبختانه اکثر سرویس کارها و تعمیرگاه ‌های ایرانی با خودروهای هیوندا آشنایی کامل دارند و به راحتی می ‌توانند سرویس خودرو را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. هم درمورد خرید هیوندا وراکروز و هم در مورد سایر خودروهای هیوندا شما امکان استفاده از بنزین تولید داخل و روغن تولید داخل را دارید. اگر شما بخواهید هزینه کنید و از مواد مصرفی با کیفیت استفاده کنید، مطمئن باشید که استهلاک خودروی شما پایین بوده و مدت زمان بیشتری از آن استفاده می‌ کنید. به همین دلیل، علیرغم داشتن جثه بزرگ، توصیه ما در مورد این خودروها رعایت نکات سرویس خودرو به دور کامل است.

در صورتی‎ که علاقمند به اجاره خودرو و تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو در تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جهت اجاره هیوندای اگر سوالی دارید ، کامنت بفرمایید. کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما هستند

 

لینک های بیشتر https://b2n.ir/f02350

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *