ارزان ‌ترین و گرانترین برلیانس h330 کارکرده در بازار با چه قیمتی خرید و فروش می ‎شود

مطمئناً مسئله قیمت برلیانس h330 می ‌تواند یک موضوع تعیین کننده برای انتخاب و خرید آن باشد. قیمت یک خودرو تحت تأثیر فاکتورهای مختلفی تغییر می ‌کند که این فاکتورها هم به شرایط رانندگی و نگهداری خودرو بستگی دارد. معمولاً خودروهای با کارکرد پایین و خودروهای با کیفیت نگهداری بالا قیمت بسیار نزدیک به خودروهای صفر دارند و این به خوبی در خرید و فروش برلیانس h330 کارکرده قابل لمس است. بنابراین اگر شما هم به فکر خرید برلیانس h330 کارکرده هستید، با ما همراه باشید تا ابتدا قیمت صفر آنها را بیاوریم و سپس در مورد گران ‎ترین و ارزان ‌ترین آن ‌ها در بازار صحبت کنیم.

قیمت برلیانس h330 مدل ۹۷

خط تولید برلیانس h330 در سال ۱۳۹۴ راه ‌اندازی شد و فرآیند تولید آن تا سال ۹۷ ادامه داشت. در حال حاضر نمونه برلیانس مدل ۹۸ به بازار نیامده و بیشتر قیمت گذاری بر مبنای خودروهای ۹۷ انجام می ‌گیرد. اگر خوش شانس باشید و زمان زیادی را برای جستجو بگذرانید می ‌توانید یک خودرو با کارکرد صفر پیدا کنید.

در حال حاضر قیمت برلیانس h330 مدل ۹۷ با کارکرد صفر مبلغی در حدود ۱۹۰ تا ۲۳۵ میلیون تومان است. البته انتظار می ‌رود که با ادامه تولید این خودروها درسال ۹۸ قیمت‌ های بالاتری برای آنها پیشنهاد شود که در حال حاضر در این مورد میسر نشده است. ولی به عنوان یک نکته کلی خودروهای کارکرده چینی با افت قیمت بیشتری مواجه هستند و طبیعتاً خرید خودروی کارکرده می ‌تواند پیشنهاد بهتری باشد.

خودروهای اقساطی به عنوان گران ‎ترین برلیانس h330

متاسفانه بر خلاف انتظار ما که فکر می ‌کردیم و خودروهای مدل ۹۷ می ‌توانند گرانترین مدل این خودروها باشند، این خودروهای اقساطی هست که با رقم ‌های سرسام آور و با قسط‌ های بالا به فروش می ‌رسند. به عنوان مثال در یک نمونه از این آگهی ‌ها یک خودروی قسطی با کارکرد صفر در سایت گذاشته شده است که پیش پرداخت آن ۸۰ میلیون تومان و مبلغ هر قسط آن در حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. حالا اگر شما این رقم را با قیمت واقعی خودرو مقایسه کنید، متوجه می ‌شوید که این رقم بسیار سرسام آور و نگران کننده است.

برلیانس h330 مدل ۹۶ با قیمت معقولانه ‌تر

در یکی از آگهی های منتشر شده در وب برای خرید برلیانس h330 مدل ۹۶ یک خودروی سفید یخچالی گذاشته شده که مربوط به شهر تهران است. این خودرو طبق ادعای فروشنده بدون عیب فنی بوده و از لحاظ فضای داخل کابین هم کاملاً سالم است. از جمله آپشن های خودرو به وجود دوربین دنده عقب، مانیتور، بیمه تا آخر شهریور، سنسور عقب و جلو و همچنین فرمان برقی اشاره شده است. ظاهر خودرو در تصویر نشان می‌ دهد که هم از لحاظ سلامت رنگ و هم از لحاظ بدنه خودرو در شرایط مناسبی است. قیمت اعلام شده برای این خودرو ۱۵۰ میلیون تومان است که با توجه به وضعیت بازار می ‌توان آن را گزینه ‌ای مناسب و ایده آل معرفی کرد.

برلیانس h330 مدل ۹۵ و اتومات

در یکی دیگر از آگهی ‌ها به یک خودرو با قیمت پایین ‌تر اشاره شده است که برای فعالان حوزه خرید و فروش برلیانس h330 می ‌تواند گزینه ‌های خوب و مناسب باشد. این آگهی که مربوط به یک خودروی خاکستری رنگ است در مورد ویژگی ‌های خودرو به موتور آن با حجم ۱۶۵۰ سی سی اشاره کرده است که چهار حلقه لاستیک مارشال، روکش صندلی و شیشه دودی و همچنین سانروف اتوماتیک را به عنوان آپشن ‎های خودرو معرفی کرده است.

در مدل ۹۵ این خودروها از فرمان برقی و سنسور عقب و جلو استفاده شده است که در این مورد هم به آن اشاره شده است. نکته ‌ای که در مورد انتخاب این خودرو می ‌تواند به شما کمک کند این است که قسمت درب خودرو رنگ شدگی دارد و این می ‌تواند به کاهش قیمت آن کمک کند. این افت قیمت به شکلی است که در حال حاضر برای آن قیمتی در حدود ۱۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته است.

بررسی گزینه ‌های مختلف در مورد گران ‌ترین و ارزان ‌ترین برلیانس h330 در بازار نشان می ‌دهد که خودروهای چینی در بازار کارکرده افت قیمت خوبی دارند و می‌ توان خودروهای ارزان‌ تر نسبت به خودروهای صفر پیدا کرد. البته مشکلاتی مانند تصادف یا حتی استهلاک لاستیک و شرایط موتور فاکتورهای دیگری است که شما می ‌توانید در جریان خرید خودرو به آنها اشاره کنید و از فروشنده تخفیف بیشتری بگیرید.

شرکت اجاره لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند. در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو در تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *