آیا سلنا گومز می تواند رانندگی کند؟

امکان دیدن تصویر های سلنا گومز در خودرو ، در سراسر اینترنت وجود دارد. در برخی از عکس ها او روی صندلی سرنشین جلو نشسته است و در برخی دیگر پشت فرمان دیده شده است. این عکس ها این پرسش را به وجود آورده اند که آیا سلنا گومز می تواند رانندگی کند؟

بله، سلنا می تواند رانندگی کند. تصویرهای او پشت فرمان جعلی نیستند و او گواهینامه رانندگی دارد. با این حال او برای گرفتن گواهینامه خیلی سخت تلاش کرد.

در اینترنت شایعاتی مبنی بر اینکه او چندین بار سعی کرده تا گواهینامه بگیرد اما موفق نشده است، پخش شده است. از آنجا که اطلاعات جعلی زیادی در اینترنت وجود دارد، در این مطلب قصد داریم در مورد برخی از حقایق صحبت کنیم.

شکست های متعدد سلنا

سلنا در سال ۲۰۰۸ و در مصاحبه ای با مجله مردم (People)، در مورد گرفتن گواهینامه رانندگی اش اعتراف کرد. وی اظهار کرد که مجبور شد در ۱۹ آزمون در ایالت کالیفرنیا شرکت کند که شامل دوره های آنلاین نیز می شود. در زمان مصاحبه هنوز گواهینامه را دریافت نکرده بود. سلنا اعتراف کرد: “خیلی شرم آور است.” گومز همچنین افزود که وی معتقد است پیش از گرفتن گواهینامه ۳۰ ساله خواهد شد؛ اما خوشبختانه اوضاع تغییر کرد.

مجموعه خودروهای سلنا گومز

اگرچه هنوز تاریخ دقیق دریافت گواهینامه رانندگی سلنا گومز وجود ندارد؛ اما مجموعه خودروهای او نشان از داشتن گواهینامه می دهند. به نظر می رسد که وقتی صحبت خودرو می شود، سلنا سلیقه خوبی دارد. مجموعه خودروهای او شامل پورشه، بی ام دبلیو، فورد فرار و یک وسپا بادی ۱۲۵ زیبا است.

حتی شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه وی چند سال پیش هنگام تلاش برای پارک کردن در نزدیکی سالن غربی هالیوود، چند خراش روی بی ام دبلیو جدید خود انداخت. طبق عکس ها، خراش های بزرگی روی خودرو باقی مانده بود و به نظر می رسید که سلنا برای تعمیر آن با هزینه سنگینی روبه رو خواهد شد.

در ادامه تعدادی از خودروهای این خواننده محبوب پاپ آمریکایی آورده شده است.

بی ام دبلیو X5

این خودرو یک پیشرانه ۴٫۴ لیتری ۸ سیلندر به همراه ۳۲ سوپاپ دارد. این پیشرانه ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. سرعت ۰ تا ۱۰۰ این خودرو در مدت زمان ۵ ثانیه به دست می آید.

 

فیات ۵۰۰

فیات ۵۰۰ یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی با ۱۶۰ اسب بخار قدرت دارد.

کادیلاک CT6

مدل ct6 کادیلاک یک پیشرانه ۳٫۶ لیتری توربو شارژ ۴ سیلند دارد که ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

مرسدس بنز GLA 250

این خودرو یک پیشرانه ۲ لیتری دارد که ۲۰۸ اسب بخار قدرت تولید می کند. این پیشرانه در دورهای پایین به راننده احساس توانمندی و قدرت می دهد. نیروی تولید شده به وسیله یک جعبه دنده ۷ سرعته به تمام چرخ ها منتقل می شود. این خودرو مصرف مناسبی دارد؛ به طوری که به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت ۱۰٫۷ لیتر بنزین مصرف می کند.

رنجرور ایووک (Range Rover Evoque)

این شاسی بلند بریتانیایی یک پیشرانه ۲ لیتری و ۴ سیلندر دارد. این پیشرانه ۲۳۷ اسب بخار نیرو و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. بیشترین سرعت این خودرو ۲۱۷ کیلومتر در ساعت است. سرعت ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر آن در مدت زمان ۷٫۶ ثانیه به دست می آید.

بی ام دبلیو ۵۳۰I

خودرو بی ام دبلیو I530 یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر دارد. این پیشرانه ۲۵۲ اسب بخار نیرو و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. بیشترین سرعت آن ۲۵۰ کیلومتر در ساعت بوده و سرعت ۰ تا ۱۰۰ آن در مدت زمان ۶٫۲ ثانیه به دست می آید.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *